Powered By Blogger

Friday, March 2, 2012

Awak Untuk Saya???

Satu hari saya telah kehilangan awak...
Awak pergi jua dari hidup saya...
Saya terkejut dengan keputusan yang awak buat...
Awak dah tak nak kat saya lagi...

"Saya Harap Awak Hadir Kembali Dalam Hidup Saya"..

Kenapa saya tiada peluang kedua??
Saya sangat “Rindukan” awak...
Saya berharap sangat yang awak masih lagi cintakan saya seperti dulu...
Mengapa awak pergi meninggalkan saya, disaat saya perlukan awak???

Awak,
Saya minta maaf kiranya saya tak sempurna...
Saya hanyalah insan biasa....
Tetapi, cinta saya terhadap awak tidak pernah berkurang...
Walaupun masa telah berlalu pergi....
Pergi bersama kenangan suka duka kita...

Mungkin saat ini,
Awak telah pun ada pengganti saya dalam hidup awak...

Mengapa awak  awak ciptakan jurang antara kita???
Adakah saya tidak punya hati???
Juga tidak punya perasaan???

Saya dambakan awak di sisi saya....
Sebagai penyeri dan teman dalam taman hidup saya...
Panggilan manja untuk awak dari saya....
Kenapa awak pernah terfikir kenapa ayang.....
Tidak “baby”, tidak “Honey”....
Kerana kasih dan sayang saya terhadap awak...
Agar awak merasakan diri awak amat dihargai....

Mungkinkah awak akan kembali???
Saya harapkan awak kembali semula dalam hidup saya....
Saya relakan diri untuk menanti awak “Kembali”....
Saya amat mencintai diri awak sepenuh hati...

1 comment: