Powered By Blogger

Sunday, January 22, 2012

Kisah Hati dan Perasaan yang Terasa...

bila saya PERLUkan awak
awak kemana awak pergi?, sedihnya saya
tapi bila awak perlukan saya
saya selalu ada kan untuk bahagiakan awak


bila saya MESEJ awak
awak tak balas, keciknya hati saya
tapi bila awak mesej saya
cepatnya saya balaskan, saya tanak awak terasa hati

bila saya CALL awak
awak tak jawab, selalu buat saya tertanya-tanya
tapi bila awak call saya
saya jawab kan kan kan, takut awak ada perkara urgent nak inform

bila awak MERAJUK
saya seboleh-bolehnya buat awak tersenyum, siap buat lawak lagi untuk awak..
tapi bila saya merajuk
awak cakap awak tak reti pujuk, malas layan. (tape saya pujuk je hati saya sendiri)

bila awak NAK TIDO
awak minta saya temankan sampai awak tertido, tape saya temankan sampailah awak terlelap dan takde mesej dari awak..
tido saya siap genggam phone, takut kalau ada awak mesej atau call, ada vibrate. tapi sampai subuh takde ape.

awak ingat tak awak? saya tahu saya tak mampu jadi yang sempurna untuk awak, tapi sekurangnya saya ada bila awak perlukan saya.
sedarlah awak..

No comments:

Post a Comment